به بزرگترین سایت موزیک و فیلم هم یه سری بزنید

شوکی که مهران مدیری و برزو ارجمند به 1جوان وارد کردند......
بیا تو داغ داغ
bandarbax.loxblog.com

 شوکی که مهران مدیری و برزو ارجمند به 1جوان وارد کردند





رزو ارجمند كه اجرای مراسم عصر امروز را بر عهده داشت سپس با تلفن همراه برنده‌ی آپارتمان تماس گرفت و پس از معرفی خود با عنوان «برزو ارجمند ـ بازیگر سریال قهوه تلخ» نتوانست به او بقبولاند كه او برنده‌ی واحد آپارتمان دو خوابه است؛ بنابراین خود مهران مدیری تلفن را از ارجمند گرفت و جوان 21 ساله كه با صدای مهران مدیری تازه باور كرده بود برنده‌ی اولین آپارتمان «قهوه تلخ» است، به گریه افتاد. مراسم قرعه كشی نخستین آپارتمان «قهوه تلخ» با حضور كارگردان، تهیه‌كننده و بازیگران این سریال و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نماینده دادستان و دبیر كل اداره‌ی مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگی عصر امروز در لوكیشن «كاخ جهانگیر شاه» محل تصویربرداری این سریال برگزار و یك دانشجوی 21 ساله برنده این قرعه‌كشی شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا، مهران مدیری با ابراز امیدواری نسبت به این كه سریال «قهوه تلخ» به سلامت به پایان برسد از تمام كسانی كه به طور مستقیم یا غیر مستقیم با این پروژه همكاری داشتند تشكر كرد.

مهران مدیری ـ كارگردان و بازیگر سریال «قهوه تلخ» ـ كه در مراسم عصر امروز ـ یكشنبه پنجم دی ماه ـ سخن می‌گفت، از اداره‌ی مبارزه با قاچاق كالای فرهنگی و مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه مراقب بودند سی‌دی‌های سریال «قهوه تلخ» قاچاق نشود، تشكر كرد.

مدیری هم‌چنین از حاضران در مراسم قرعه‌كشی و هم‌چنین مخاطبان این سریال درخواست كرد كه دعا كنند سریال « قهوه‌ تلخ » به خوبی به پایان برسد.

او در پایان گفت :از تمام عوامل پشت صحنه كه در پروژه‌ی «قهوه تلخ» فعالیت داشتند و از تمامی گروه از جمله بازیگران و هم‌چنین از حمید و مجید آقاگلیان (تهیه‌كنندگان) كه سال‌های زیادی را با هم كار كردیم، تشكر می‌كنم.

براساس گزارش ایسنا، نخستین آپارتمان «قهوه تلخ» به یك دانشجوی جهرمی رسید. اعداد شماره‌ی سریال این برنده، توسط بازیگران حاضر انتخاب شد و دو رقم آخر را خود مهران مدیری انتخاب كرد. با مشخص شدن شماره‌ تلفن فرد برنده و پیش شماره‌ی تلفن همراه وی، مشخص شد كه وی شركت‌كننده‌ای از استان فارس است.

برزو ارجمند كه اجرای مراسم عصر امروز را بر عهده داشت سپس با تلفن همراه برنده‌ی آپارتمان تماس گرفت و پس از معرفی خود با عنوان «برزو ارجمند ـ بازیگر سریال قهوه تلخ» نتوانست به او بقبولاند كه او برنده‌ی واحد آپارتمان دو خوابه است؛ بنابراین خود مهران مدیری تلفن را از ارجمند گرفت و جوان 21 ساله كه با صدای مهران مدیری تازه باور كرده بود برنده‌ی اولین آپارتمان «قهوه تلخ» است، به گریه افتاد.

برنده‌ی آپارتمان «قهوه تلخ» خود را دانشجویی مجرد و21 ساله از جهرم معرفی كرد كه پنج روز دیگر روز تولدش است.

با صدای تشویق حضار، مهران مدیری از برنده‌ی آپارتمان خواست كه جمله‌ای را بگوید كه او گفت «بسیار شوكه است و فقط می‌تواند خدا را شكر كند.»

به گزارش خبرنگار ایسنا، در مراسم پنجم دی ماه 89 ، هم‌چنین شش دستگاه اتومبیل پراید متعلق به مجموعه‌ی دهم نیز قرعه‌كشی شد و برزو ارجمند كه با برندگان تماس می‌گرفت، در قبولاندن این خبر به آن‌ها باز هم مشكل داشت. برخی از برندگان كه فكر می‌كردند مزاحم تلفنی دارند، تلفن را قطع می‌كردند و با جملاتی چون «آقا برزو فردا می‌آیم پراید را می‌گیرم!»، «آقا مزاحم نشوید!» و ... پاسخ تلفن او را می‌دادند.
 



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط Ali

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 237
بازدید دیروز : 250
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 1220
بازدید کل : 260216
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران